avatar Blog rowerowy użytkownika auperon z pogranicza wsi Łódź/Andrespol. Z bikestats przejechałem 97004.07 kilometrów w tym 2308.50 w terenie z prędkością średnią 19.37 km/h.
Szczegółowe informacje.

Rowery

Nie mam rowerów...

Wykresy

Wykres roczny blog rowerowy auperon.bikestats.pl

... 166 ...

Piątek, 11 grudnia 2015 · dodano: 14.12.2015 | Komentarze 0

... do i z pracy ... przejazd z piątku ... aż chciałoby się dopisać piątku trzynastego choć trzynasty wypadał dopiero w niedzielę ... rano spokojnie Zakładową i DDR-ką wzdłuż trasy W-Z do pracy ... po południu oczekując na info o możliwości odbioru paczki od InPost zrobiłem sobie kółeczko przez Dąbrowę i Widzew Przemysłowy i tamże złapałem pierwszą gumę ... mówi się trudno wymieniamy ... przy zmianie dętki telefon że paczkomat nadal pełny ale kurier stacjonuje w jego okolicy i wydaje paczki z samochodu ... przyspieszam serwis żeby mi się doręczyciel nie zwinął do bazy ... potem się okazało że stacjonuje tam do 20.00 i pośpiech był zbędny ... no i bezmyślnie zakładam nową dętkę nie sprawdzając czy coś nie utkwiło w oponie ... co ciekawe dojechałem bez problemu kilka kilometrów z dzielnicy przemysłowej na Widzew Wschód ... odebrałem paczkę i ruszyłem w dalszą trasę docierając aż do Malowniczej ... i przejeżdżając przez przejazd czuję że mi pod dupą coś miękko :) ... druga guma ... kleić na tym zimnie już mi się nie chciało więc podjechałem 91 kilka przystanków a potem 3 kilosy z buta do domu ... oczywiście już zaczęło padać ... jedyny plus że wygrzewam już odebrany tegoż dnia prezent na święta czyli AKG K171 MKII ... oczywiście jak żona nie widzi bo miałem nie rozpakowywać :P ...