avatar Blog rowerowy użytkownika auperon z pogranicza wsi Łódź/Andrespol. Z bikestats przejechałem 97004.07 kilometrów w tym 2308.50 w terenie z prędkością średnią 19.37 km/h.
Szczegółowe informacje.

Rowery

Nie mam rowerów...

Wykresy

Wykres roczny blog rowerowy auperon.bikestats.pl

... 092 ...

Poniedziałek, 25 lipca 2016 · dodano: 25.07.2016 | Komentarze 0

... do i z pracy ... po kilkudniowej przerwie powrót na bike'a ... Mobster nie wytrzymał tych kilku dni ... mniej wytrzymałe okazało się to micro pęknięcie tylnego trójkąta czyli standard w tym modelu jak i również ramie Sabotage tegoż producenta ... dotyczy tych Kellysów z lat 2004 - 2006 ... lekkie toto ale filigranowe jednakoż ... niemniej rama pode mną wytrzymała 16 tys. km plus około 4 kilo km nakręcił poprzednik ... oba my byli wagowo konkretni niestety ... dobra jest KROSS no i fajnie ... trochę cięższy ale za to ja schudłem to może i pojeździ dłużej ... na razie klamoty przełożone 1:1 poza sterami bo główki ram były inne a że w całej Łodzi nic innego sensownego nie było ... czytaj lekkiego a przynajmniej na maszynach ... to mam oczojebne AEROZINE ... kolorek nie bardzo ale jak zmienię koła na nowe to się kolorystycznie zbilansuje :) ... trasa standardowa ... plus bonus w postaci rowerka wodnego w powrotnej drodze ... na Młynku woda do zbiornika się górą po alejce wlewała bo przepust nie dawał rady ... będą straty a rewitalizacja parku jeszcze nie ukończona ...