avatar Blog rowerowy użytkownika auperon z pogranicza wsi Łódź/Andrespol. Z bikestats przejechałem 97004.07 kilometrów w tym 2308.50 w terenie z prędkością średnią 19.37 km/h.
Szczegółowe informacje.

Rowery

Nie mam rowerów...

Wykresy

Wykres roczny blog rowerowy auperon.bikestats.pl

Pochorobowo po okolicy

Sobota, 14 listopada 2009 · dodano: 14.11.2009 | Komentarze 5

Właściwie to jeszcze zdrowy nie jestem ale cykloza była silniejsza i pojechałem po wsiach powdychać świeżego powietrza - chyba w ostatni taki ciepły i suchy dzień w tym roku. Trasa: ŁÓDŹ (Rokicińska) - BEDOŃ PRZYKOŚCIELNY - BEDOŃ WIEŚ - WIĄCZYŃ DOLNY - EUFEMINÓW - JORDANÓW - GAŁKÓWEK KOLONIA - GAŁKÓWEK PARCELA - GAŁKÓW DUŻY - GAŁKÓW MAŁY - BOROWA - KARPIN - KOTLINY (tu się natknąłem na urzekający zalewik z jeszcze bardziej urzekającą budowlą piętrzącą - sesja zdjęciowa poniżej) - DALKÓW - WARDZYN - BRÓJCE - WYGODA - BUKOWIEC - ZIELONA GÓRA - JUSTYNÓW - ANDRESPOL - NOWY BEDOŃ - BEDOŃ WIEŚ - BEDOŃ PRZYKOŚCIELNY - ŁÓDŹ (Rokicińska). Ciekawe czy się teraz do końca rozłożę czy rower ma działanie uzdrawiające :)
Urządzenie piętrzące na Miazdze
Okno na zalewik
Nikt nie pilnuje można zalać kilka wsi :|
Holender zwiedza Polskę :)
Kategoria free_ride, >_50

skibabike
| 08:15 wtorek, 24 listopada 2009 | linkuj Coś nie wyszło z linkiem do zdjęć , jeszcze raz
| 07:40 wtorek, 24 listopada 2009 | linkuj To akurat nie moje zdjęcia , ale mieszkam ze 2 km. od tego zalewu w Koloni Łaznów pod nr 1 pierwszy dom . Moje zdjęcia są tu . Jeśli chodzi o wspólną jazdę można oczywiście coś kiedyś pomyśleć , tylko muszę treckinga odpalić bo nie nadążyłbym za Tobą , ale stoi z rozwalonym amortyzatorem muszę skołować widełki , a ostatnio nic czasu nie mam bo wpakowałem się w budowę , cały listopad męczę się z podmurówką .
auperon
| 12:08 sobota, 21 listopada 2009 | linkuj :) widzę że objeżdżamy te same rejony - już kilka lat mieszkam w okolicy a dopiero teraz ruszyłem na rekonesans terenów na wschód od Łodzi - tak to głownie jeździłem po mieście - może jakiś wspólny przejazd w wolnej chwili ?
skibabike
| 08:38 sobota, 21 listopada 2009 | linkuj i jeszcze
| 08:36 sobota, 21 listopada 2009 | linkuj zalew Kotliny

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ijree