avatar Blog rowerowy użytkownika auperon z pogranicza wsi Łódź/Andrespol. Z bikestats przejechałem 97004.07 kilometrów w tym 2308.50 w terenie z prędkością średnią 19.37 km/h.
Szczegółowe informacje.

Rowery

Nie mam rowerów...

Wykresy

Wykres roczny blog rowerowy auperon.bikestats.pl

... setka z Tomkiem ...

Niedziela, 18 kwietnia 2010 · dodano: 18.04.2010 | Komentarze 1

Pierwsza setka w tym roku ... pierwsza z bikestats o ile nie pierwsza w ogóle w mojej rowerowej "karierze" przejechana na raz. Wszystko dzięki Tomkowi ... zgadaliśmy się na wspólny wypad ... pomyślałem że objedziemy okolice tak do 50 km i tylko za sprawą determinacji kolegi wiem że stówka to pikuś :P. Start z ANDRESPOLA (Tomek dojechał z ŁAZNOWA więc miał już nakręcone 23 km ja kilometr z granicy ŁODZI) dalej: BEDOŃ PRZYKOŚCIELNY - ŁÓDŹ (Rataja - Gajcego) - WIĄCZYŃ DOLNY - ŁÓDŹ/NOWOSOLNA (Wiączyńska - Byszewska) - BYSZEWY - PLICHTÓW - MOSKWA - JAROSZKI - BUCZEK - GRZMIĄCA - TADZIN - SYBERIA - KOŁACIN - JASIEŃ - MROGA GÓRNA - OLSZA - ROGÓW PARCELA - WĄGRY - NOWE WĄGRY - TWORZYJANKI - ŚCIBORÓW - ROCHNA - STARE KOLUSZKI - PRZANÓWKA - BIAŁKOWICE - BOROWA - KARPIN - KOTLINY. Nad zalewem rozjazd ... Tomek jedzie na ŁAZNÓW ja wracam przez DALKÓW - WARDZYN - BRÓJCE - BUKOWIEC - ZIELONĄ GÓRĘ - JUSTYNÓW - ANDRESPOL - NOWY BEDOŃ - BEDOŃ WIEŚ - BEDOŃ PRZYKOŚCIELNY do ŁODZI/ANDRESPOLA. Dokładna trasa i zdjęcia u Tomka super przewodnika (jak wrzuci opis :P) ... szacun za znajomość okolic i historii objechanych terenów ... do następnego wypadu :)