avatar Blog rowerowy użytkownika auperon z pogranicza wsi Łódź/Andrespol. Z bikestats przejechałem 97004.07 kilometrów w tym 2308.50 w terenie z prędkością średnią 19.37 km/h.
Szczegółowe informacje.

Rowery

Nie mam rowerów...

Wykresy

Wykres roczny blog rowerowy auperon.bikestats.pl

... do pracy i pętla południowa ...

Czwartek, 30 sierpnia 2012 · dodano: 04.09.2012 | Komentarze 0

... w sumie smutny przejazd ... jak człowieka mijają te tony żelastwa na drodze i potem zderzy się z faktem wypadku na drodze to dziękuje Bogu że to nie on i ... zaczyna myśleć że w sumie w tym co robi czyli w samym wyjściu z domu jest od cholery ryzyka i czy warto ... ale po kolei ... rano spokojnie do pracy: ŁÓDŹ/ANDRESPOL - BEDOŃ PRZYKOŚCIELNY - ŁÓDŹ/WIDZEW ... po południu jest czas na dłuższy przejazd więc wybrałem się tym razem na południe zwiedzić kolejne ... po autostradzie i terminalu lotniczym ... miejsca świadczące o tym że jednak nasz kraj nie stoi w miejscu ... czyli obwodnica Pabianic i S8 ... to pierwsze jest w miarę fotogeniczne:
... obwodnica Pabianic ... widok z wiaduktu w Petrykozach ... © auperon

... ale nie ma to jak dopełnienie widoku na pierwszym planie ...

... to drugie czyli S8 jeszcze doprowadza do pasji szczególnie podróżując na szosie ... zaliczyłem około 5 objazdów po drogach żwirowych ... utknąłem na węźle Romanów i musiałem zawracać bo dosłownie nie było jak objechać tego poligonu ... i co najsmutniejsze budowa ta niesie za sobą ofiary śmiertelne przez durne decyzje samorządów oraz kompletną głupotę i łamanie przepisów przez wykonawcę ... kilka minut przed moim przejazdem przez Kalinko kierujący ciężarówką ze żwirem wyjeżdżając z drogi podporządkowanej i nie zatrzymując się przed znakiem STOP rozjechał motorowerzystę jadącego po drodze z pierwszeństwem przejazdu ... lakoniczny opis na stronie POLICJI WYPADEK KALINKO ... niemniej z relacji osób zgromadzonych na miejscu wypadku wynika że wykonawca robót traktuje okoliczne miejscowości jako plac budowy rozjeżdżając je ciężkim sprzętem i nie respektując oznakowania i przepisów kodeksu drogowego ... a tamtejszy samorząd pomimo obowiązku nałożonego na wykonawcę o wybudowaniu drogi technicznej nie jest w stanie go wyegzekwować ... smutne i tragiczne zarazem ... z uwagi na zablokowaną drogę w kierunku Łodzi musiałem zawrócić do Grodziska i już po zmroku dojechałem do domu ... szczęśliwie w jednym kawałku ... trasa: ŁÓDŹ/WIDZEW - ŁÓDŹ/CENTRUM - ŁÓDŹ/POLESIE - ŁÓDŹ/LUBLINEK - GOŚ - GORZEW - GÓRKA PABIANICKA - PETRYKOZY - PIĄTKOWISKO - PABIANICE - PRAWDA - GUZEW - BABICHY - RZGÓW - KALINKO - ROMANÓW - KALINKO - GRODZISKO - HUTA WISKICKA - TADZIN - GIEMZÓWEK - PRZYPUSTA - WOLA RAKOWA - STRÓŻA - WIŚNIOWA GÓRA - ANDRESPOL - NOWY BEDOŃ - BEDOŃ PRZYKOŚCIELNY - ŁÓDŹ/ANDRESPOL ... byłaby setka gdyby nie ciemności a w szosie nie mam oświetlenia ... gdyby nie rozkopany Romanów i wypadek spokojnie zdążyłbym przed zmierzchem ... wiem ... wiem ... to się już nie powtórzy :| ...