avatar Blog rowerowy użytkownika auperon z pogranicza wsi Łódź/Andrespol. Z bikestats przejechałem 97004.07 kilometrów w tym 2308.50 w terenie z prędkością średnią 19.37 km/h.
Szczegółowe informacje.

Rowery

Nie mam rowerów...

Wykresy

Wykres roczny blog rowerowy auperon.bikestats.pl

... do i z pracy ...

Piątek, 19 października 2012 · dodano: 21.10.2012 | Komentarze 0

... coś ten październik nie służy jeżdżeniu ... w zeszłym roku byłem chory i przez pół miesiąca nie jeździłem ... w tym roku też mi nie po drodze z rowerem nawet do pracy ... w piątek w końcu udało się tak poukładać obowiązki że mogłem wsiąść na siodło a że odwykłem już od codziennych zachowań Polaków w przestrzeni miejskiej pożarłem się z jegomościem z pieskiem idącym jedną stroną drogi dla rowerów trzymającym na smyczy swą "pociechę" która srała po przeciwnej stronie tejże DDR-ki ... poszło na kur.y i takie tam ponieważ jegomość nie widział nic zdrożnego w tym że jego piesek się wypróżnia uniemożliwiając przejazd i przejście innym użytkownikom przestrzeni miejskiej a na pytanie czy posprząta po kundlu roześmiał się perliście czym wkurwił mnie do reszty i myślałem że mu przypierdolę ... waszmość to dojrzał i oddalił się w pospiechu rzucając jakieś epitety pod nosem ... muszę groźnie wyglądać chyba :P ... trasa: ŁÓDŹ/ANDRESPOL - BEDOŃ PRZYKOŚCIELNY - ŁÓDŹ/WIDZEW ... powrót świeżo budowaną (w połowie gotowa, w ćwierci brak warstwy ścieralnej a w pozostałej ćwierci podbudowa tylko) ASFALTOWĄ (sic!) drogą rowerową na ulicy Niciarnianej ... no szok asfaltowa DDR-ka w Łodzi i do tego budowana świadomie z tego materiału :P ... i taka sama ma być od centrum na Widzew ... muszę się chyba uszczypnąć albo obudzić :) ... trasa powrotna: ŁÓDŹ/WIDZEW - ŁÓDŹ/WIDZEW PRZEMYSŁOWY - ŁÓDŹ/WIDZEW - WIĄCZYŃ DOLNY - BEDOŃ PRZYKOŚCIELNY - NOWY BEDOŃ - ANDRESPOL - ŁÓDŹ/ANDRESPOL ... przymusowy objazd przez Andrespol ze względu na pieski które zadomowiły się na ulicach Bedonia i rzucają się na wszystko co się rusza szybciej niż pieszy ... normalnie kraj sterroryzowany przez KK i psy ... i ich durnych właścicieli :| ...